Suplementy diet i trening na odchudzanie

Popularność tematu odchudzania cały czas wzrasta. Uwarunkowane jest to między innymi przez świadomość społeczną, która zdaje się być coraz wyższa. Wszak, kampanie prowadzone przez niezależne instytucje i rządy informują o konsekwencjach zdrowotnych wynikających z nadwagi.

Nadmiar tkanki tłuszczowej może skutkować występowaniem problemów z układem krążenia – miażdżycą i nadciśnieniem. Ponadto, wpływa na występowanie rozmaitych defektów skórnych (rozstępy, trądzik, cellulit).

Jak poradzić sobie z nadwagą?


Eliminacja nadwagi z całą pewnością nie jest procesem, który można określić mianem łatwego. Wręcz przeciwnie – odchudzanie jest trudne, wymagające i czasochłonne. Dlatego też, przygotowanie mentalne zdaje się być kluczowe.

Musisz posiadać odpowiednią motywację, cel oraz plan. Odchudzanie to swojego rodzaju zmiana stylu życia, na zdrowszy i bardziej radykalny. Samodyscyplina będzie w tym przypadku kluczowa.

Absolutnie niezbędnym elementem redukcji zbędnych kilogramów jest dieta i trening. Bez zadbania o te dwa elementy trudno o satysfakcjonujące efekty. Coraz większą rolę pełni również suplementacja.

Jakie suplementy stosować?


Wybór suplementów diet wspomagających odchudzanie nie należy do najłatwiejszych. Wszak, ich ilość jest ogromna. Nie mniej jednak, sugerując się opiniami, recenzjami rankingami – możemy dokonać właściwego wyboru.

Jednym z liderów jeśli chodzi o rynek tabletek na odchudzanie jest zielony jęczmień. Te, niezwykle skuteczne tabletki pozytywnie oddziałują na tempo metabolizmu oraz redukcję tkanki tłuszczowej. Ponadto, posiadają właściwości, dzięki którym możemy znacznie ograniczyć apetyt.

Zielony jęczmień to bogactwo błonnika, czyli substancji niepodlegającej trawieniu. Błonnik, pęcznieje w jelitach pochłaniając toksyny i złogi tłuszczu, po czym jest wydalany. To, dotąd najefektywniejsza znana substancja na odchudzanie.

Oczywiście, zielony jęczmień jest najskuteczniejszy w momencie, gdy zadbamy również o odpowiednią dietę oraz trening.

Jak trenować, aby schudnąć?

Spośród naprawdę wielu rozwiązań na odchudzanie, jedną z najczęściej wykorzystywanych jest jazda na rowerze. To forma treningowa, którą można określić naprawdę wygodną.

Jazda na rowerze traktowana jest nie tylko jako świetny sposób na aktywne spędzanie wolnego czasu. Dla wielu osób, jeżdżenie rowerem to forma treningu odchudzającego. Czy jest ona efektywna? Czy jazda na rowerze może być traktowana jako skuteczny sposób na odchudzanie?

Jazda na rowerze jako trening odchudzający
Jazdę na rowerze bez cienia wątpliwości można traktować jako trening rowerowy. Należy wziąć jednak pod uwagę fakt, iż nie każda „wycieczka rowerowa” okaże się skuteczna w kontekście odchudzanie.

Aby jazdę na rowerze można było określić mianem treningu, niezbędne jest spełnienie kilku warunków dotyczących:

  • Intensywności – tempo jazdy musi być wysokie. Sugeruje się jeździć z prędkością wynoszącą co najmniej 15 kilometrów na godzinę.
  • Terenu jazdy – prosto ukształtowany o twardym, niewyboistym podłożu. Dzięki temu będziemy mieli możliwość utrzymania stałego, jednostajnego tempa.
  • Objętości – by doszło do procesu spalania tkanki tłuszczowej, trening musi trwać co najmniej kilkanaście minut. Sugerujemy jeździć w sesjach po około 40-60 minut.
  • Regularności – aby efekty były zauważalne trzeba jeździć od 3-5 razy w tygodniu.

Ile mogę schudnąć jeżdżąc na rowerze?
Jazda na rowerze, jak każda inna forma aktywności fizycznej umożliwia redukcję sporej ilości kilogramów. Końcowy efekt zależny jest od wielu czynników, a konkretniej:

  • Indywidualnych uwarunkowań (genetyka)
  • Stylu życia (regularnego rytmu dobowego, innych podejmowanych aktywności)
  • Diety (obfitości, regularności jadłospisu)
  • Intensywności oraz objętości treningu

Nie mniej jednak, kilka kilogramów mniej to cel, który jest w zasięgu każdej osoby.

Można powiedzieć, że trening rowerowy jest swojego rodzaju połączeniem przyjemnego z pożytecznym. W końcu jazda na rowerze to jedna z najchętniej wybieranych form rekreacji ruchowej. Istnieje jednak ryzyko, że ciężki trening może zmienić nasze „wyobrażenie” o przyjemnej jeździe na rowerze.

Dodaj komentarz